business247

سرای تجارت دیجیتال

business247

سرای تجارت دیجیتال

نماشویی – شستشوی نمای ساختمان

نماشویی – شستشوی نمای ساختمان

نماشویی

شرکت خدماتی نظافتی ره پاکبا استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های نماشویی موجود در بازار جهانی آماده ارائه بهترین خدمات نماشویی در تمامی نقاط تهران می باشد.

نماشویی

شرکت خدماتی نظافتی ره پاک با استفاده از مواد نانو که باعث دوام و تمیزی بیشتر نمای ساختمان می شود، پروژه نماشویی را به شما مشتریان عزیز تحویل می دهد.

نماشویی چیست؟

اصطلاح نماشویی به معنی شست و شوی نمای ساختمان می باشد، امروزه در شهرهای بزرگ بدلیل وجود بسیار زیاد آلودگی های هوا، نمای ساختمان ها مخصوصا نماهایی که رنگ روشن دارند کدر شده و نمای ساختمان را ناخوش آیند می کند. در این مواقع شما عزیزان می توانید با یک نماشویی حرفه ای، نمای ساختمان خود را مانند روز اول براق و تمیز کنید.

در بعضی مواقع ساختمان های نو ساز نیز به شستشوی نما احتیاج دارند، در مواقعی که ساختمان های نو ساز پس از اتمام کار سیمان روی سنگ ها باقی می ماند، در این موارد نیز میبایست برای یکدست شدن نمای ساختمان و تمیز کردن آن از نماشویی استفاده شود.

نماشویی حرفه ای

شرکت ره پاک با استفاده از کادری مجرب و کاملا حرفه ای و تجربه بیش از یک دهه در حوزه کف و نمای ساختمان به شما خدمات نماشویی حرفه ای را ارائه می دهد.

چرا نماشویی حرفه ای

نماشویی ساختمان، مخصوصا ساختمان های مرتفع یکی از دشوارترین شغل های دنیاست، زیرا فردی که این کار را انجام می دهد معمولا در ارتفاع معلق است و باید با تجربه و کاملا با احتیاط کار حساس نماشویی را انجام دهد.

فواید نماشویی

از فواید نماشویی می توان تمیز و براق شدن نمای ساختمان اشاره کرد.

یکی از مهمترین فواید نماشویی بر طرف کردن مشکلات نمای ساختمان است که در طول زمان برای آن پیش می آید مانند ترک خوردگی سنگ نما می باشد، اگر در این مواقع نماشویی و ترمیم سنگ انجام نشود بعد از مدتی احتمال ریزش سنگ ساختمان نیز پیش می آید زیرا آلودگی هوا باعث فرسایش زودتر سنگ می شود واگر به آن بی توجهی شود پس از گذر زمان هزینه ترمیم آن بسیار بیشتر می شود.

روش های نماشویی

معمولا برای نماشویی از دستگاه هایی مانند واتر جت، واتر سندپلاست و … استفاده می شود. شستشوی نما ساختمان می تواند با استفاده از داربست انجام شود، این روش دیگر در بیشتر موارد استفاده نمی شود. یکی دیگر از روش ها استفاده از طناب می باشد. دیگر روش رایج استفاده از کمربند ایمنی می باشد.

روش های نماشویی در بخش دوم نیز به سه روش انجام می شود، روش شست و شو با آب، روش شست و شوبا آب و سیلیس که باعث از بین رفتن لکه های سخت و جرم های نمای ساختمان می شود و روش سوم که برای سنگ های خاص انجام می شود و باعث از بین بردن ماسه می شود استفاده از مقداری اسید در ترکیب است.

هزینه نماشویی ( تعرفه نماشویی – قیمت نماشویی ساختمان )

برآورد هزینه نماشویی ساختمان به موارد زیادی بستگی دارد، پس بهتر است کارشناس برای بازدید نمای ساختمان به محل اعزام شود و هزینه را برآورد کند.

ازعوامل تاثیرگذار روی هزینه نماشویی می توان به ارتفاع ساختمان نام برد، دیگر مورد تاثیر گذار در تعرفه نماشویی میبایست به نوع سنگ مصرفی، عمر سنگ و میزان کثیفی سنگ اشاره کرد.

یکی از مواردی که بصورت مشخص روی هزینه نماشویی تاثیرگذار است بحث ترمیم سنگ ها و استحکام بخشیدن به نمای ساختمان می باشد.

کلمات کلیدی پر کاربرد برای شستشوی نما

نماشویی با طناب ، نماشویی بدون داربست ، شستشوی نما

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.