business247

سرای تجارت دیجیتال

business247

سرای تجارت دیجیتال

ثبت شرکت در انگلستان

ثبت شرکت در انگلستان 

در کمترین زمان ممکن شرکت خود را در انگلستان به ثبت برسانید. بدون نیاز به اقامت، مسکن و حتی حضور در انگلستان به سادگی شرکت خود را در انگلستان ثبت کنید.

ثبت شرکت در انگلستان با مسئولیت محدود همراه با آدرس معتبر برای دریافت نامه، شماره تلفن ثابت لندن، حساب بانکی، دامین شرکتی انگلستان ( وب سایت و ایمیل ) و مهر برجسته شرکت.

با ثبت شرکت در انگلستان شما میتوانید در کشور سوئیس و چند کشور دیگر یک حساب بانکی بدون مالیات داشته باشید. شرکت ما با سالها تجربه  میتوانید شما را در این راه همیاری کند.

هدیه ما به شما ارسال رایگان مدارک رسمی شرکت.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مزایای ثبت شرکت در انگلستان

یکی از روش های مطرح شدن در جهان، ثبت شرکت در انگلستان می باشد. اکثر شرکت های بزرگ در دنیا حداقل یک شعبه در انگلستان دارند. کشور  انگلستان با قوانین ساده تری که در حوزه ثبت شرکت دارد، شرایط مناسبی را برای  بازرگانان و مدیران فراهم کرده است.

کشور انگلستان بیشترین حجم معاملات مالی را بعد از ایالات متحده آمریکا داراست.

شما از طریق ثبت شرکت در انگلستان و ایجاد حساب بانکی بر روی شرکت، میتوانید به میزان محدودیت از حساب خود وجه دریافت یا به سایر کشورهای دنیا وجه ارسال نمایید.

برای ثبت شرکت در انگلستان فقط یک نفر کافی است و همچنین شما برایثبت شرکت در انگلستان لازم نیست به این کشور سفر کنید.

شما بواسطه ثبت شرکت در انگلستان می توانید در بازار جهانی وارد شده و تونایی تجارت در خارج از کشور را تجربه کنید.

ثبت شرکت در انگلستان

با ثبت شرکت در انگلستان شما میتوانید با تخفیف ویژه برای سال اول ( در صورت سفارش ثبت شرکت در انگلیس ) به صورت رایگان از سرویس دفتر  مجازی استفاده کنید.

فعالیت های دفتر مجازی حرفه ای، شامل ارسال پست الکترونیکی، جواب دادن به تلفن و ارسال فکس می باشد.
شرکت همکار ما ( دفتر مجازی )، در فراهم نمودن فعالیت های دفتر مجازی تخصص دارد که می تواند یک تفاوت واقعی را در کسب و کار شما ایجادد  نماید.

  • مبالغ از ۲۴٫۹۹ پوند در ماه شروع می شوند.
  • تمام خدمات، قابل تنظیم با نیاز های کسب و کار شما می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با

مزایای ثبت شرکت در انگلستان، اقامت انگلستان از طریق ثبت شرکت، مراحل ثبت شرکت در انگلستان، تاسیس شرکت در انگلستان، افتتاح حساب بانکی در انگلستان، اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت، هزینه ثبت شرکت در انگلستان با ما در تماس باشید

افتتاح حساب بانکی در انگلستان

تمام شرکت های دارای محدودیت در انگلستان برای شروع ثبت شرکت در انگلیس، میتوانند یک حساب بانکی در این کشور داشته باشند.

تیم افتتاح حساب بانکی ما تشکیل شده از ارتباطات مستحکم شخصی با بانک های برجسته انگلستان در لندن می باشد و به سرعت، فرایند تامین امنیت حساب بانکی مناسب در انگلستان را برای کسب و کار شما آغاز خواهند نمود. آن ها یک ملاقات معارفه ای با یک بانک برجسته در انگلستان را ساماندهی خواهند نمود تا دیدار اولیه چهره به چهره با شما فراهم آید و همچنین به شما در تکمیل فرم های درخواست مربوطه، کمک خواهند نمود.

شما با ثبت شرکت در کشور انگلستان توسط کارگزاران ما می توانید دارای حساب بانکی کشور انگلستان ، تلفن، وبسایت، دفتر کار و مهر برجسته شوید.

همچنین شرکت ما تمامی مدارک شرکت شما را بصورت فیزیکی در ایران به شما عزیزان تحویل می دهد.

شرکت ما این اطمینان را به شما مشتریان عزیز می دهد که برای تمدید سالانه هیچ مشکلی نخواهید داشت.

آدرس دفتر برای ثبت شرکت در انگلستان

برای ثبت شرکت در انگلستان شما به یک آدرس فیزیکی نیاز دارید. شما می توانید از آدرس ما استفاده نمایید و ما تمام آدرس پستی رسمی شما را (برای مثال اچ ام آر سی، اداره ثبت شرکت ها) را به هر جایی در دنیا بدون هزینه ارسال خواهیم نمود. همچنین پست های بیهوده را نیز مسدود خواهیم نمود.

تبلیغات رایگان

آگهی رایگان-تبلیغات رایگان

شرکت سرای تجارت دیجیتال در پی رونق کسب و کار دیجیتال در کشور اقدام به راه اندازی وب سایتی با هدف تجارت الکترونیک B2B در کشور نمود.

این وب سایت در ابتدای سال ۹۴ راه اندازی شد.

این وب سایت در حال حاضر روزانه بیش از ۱۰۰۰ بازدید کننده حقیقی دارد.

لازم به ذکر است این وب سایت منحصرا مخصوص مشاغل می باشد. ( تولیدکنندگان – عرضه کنندگان – شرکت ها و …)

برای ثبت آگهی خود وارد صفحه اصلی شوید.

آگهی رایگان لینکدار

تبلیغ رایگان لینکدار

سایت آگهی

سایت تبلیغات

تبلیغات رایگان

آگهی رایگان

درج آگهی رایگان

درج تبلیغات رایگان

ثبت تبلیغات رایگان

ثبت آگهی رایگان

آگهی رایگان

آگهی رایگان اینترنتی

سایت آگهی رایگان درج آگهی رایگان

کفسابی سنگسابی

کفسابی در تهران

از جمله خدمات ساختمانی می توان به خدمات کفسابی ، سنگسابی و نماشویی را نام برد، که در طول سن یک ساختمان میبایست انجام شود.

شما برای داشتن کفی زیبا و تمیز و همچنین ساختمانی با نمایی شیک و چشم نواز میبایست هر چند سال از خدمات کف سابی یا نماشویی ساختمان استفاده کنید.

در اصطلاح حرفه ای به اشخاصی که خدمات سنگ سابی را انجام می دهند کفساب یا ساب زن گفته می شود.

بطور کلی کف سابی موزاییک ، ساب سنگ ( انواع سنگ ) و کف سابی بتن هنگامی لازم می شود که کلا کف ساختمان در یک سطح قرار نگرفته  باشند، این حالت باعث ظاهری نا مناسب برای ساختمان می شود و همچنین در جابجایی وسایل باعث اختلال می شود.

در این موارد یک کفسابی حرفه ای می تواند تا حدود زیادی این مشکلات را حل کند.

پذیرش کلیه خدمات کف سابی در تمامی نقاط تهران: کفسابی در پیروزی ، کفسابی در عباس آباد، کفسابی در نارمک، کفسابی در تهران پارس، کفسابی در شریعتی ، کفسابی در ولیعصر ، کفسابی در جمهوری ، کفسابی در پاسداران، کفسابی در تجریش، کفسابی در صادقیه

کفسابی حرفه ای

یکی از سئوالات متداول مشتریان این است که چگونه یک کف سابی حرفه ای انجام می شود و درجه بندی برای سنگ سابی چگونه انجام می شود؟

یکی از مهم ترین مساعل در ساب زنی کف ساختمان استفاده از دستگاه سنگسابی مناسب و با کیفیت است، در کف سابی و سنگ سابی عبدی تماما از  دستگاه های ایتالیایی و همچنین لقمه های ایتالیایی استفاده می شود.

ما تمامی خدمات پله سابی، سنگسابی از بروزترین دستگاه هایی ایتالیایی استفاده می کنیم.

مفتخریم به شما مشتریان اعلام کنیم که کفسابی و سنگسابی عبدی با بیش از ۱۰ سال سابقه در حوضه خدمات ساختمانی ، یکی از نامدارترین شرکت ها در  این حوزه می باشد.

۰۹۱۲۳۸۹۶۲۰۳
 ۰۹۳۸۱۲۵۲۲۹۸

کفسابی حرفه ای توسط ساب زن با تجربه برای کف ساختمان شما معجزه می کند.

لیست تولیدکنندگان صنایع پلاستیک و پلیمر ایران

لیست تولیدکنندگان صنایع پلاستیک و پلیمر ایران

معرفی برترین تولیدکنندگان صنایع پلاستیک و پلیمر ایران

تولیدکنندگان پلاستیک و پلیمر:

تولیدکنندگان محترمی که قصد شروع صادرات  و بازاریابی در خارج از کشور را دارند، می توانند با ما در تماس باشند. ۰۹۳۸۸۱۵۱۳۵۸

برای ثبت، نام شرکت خود در لیست های بالا می توانید بصورت کاملا رایگان به سایت http://business247.ir مراجعه فرمایید و اطلاعات محصولات خود را ثبت نمایید. عزیزانی که درخواست حضور در قسمت VIPP را دارند محصول مورد نظر خود را بصورت ویژه ثبت کنند و سپس با شماره ۰۹۳۸۸۱۵۱۳۵۸ تماس حاصل نمایند.