business247

سرای تجارت دیجیتال

business247

سرای تجارت دیجیتال

فروش کاغذ دیواری

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در ایران

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری : وب سایت https://wallpaper-online.ir یکی از زیر مجموعه های شرکت تجارت دیبا که دفتر مرکزی این شرکت در تهران واقع می باشد راه اندازی شده است تا بتواند بهترین قیمت فروش کاغذ دیواری را در سطح کشور برای مشتریان عزیز فراهم کند.

این شرکت بدلیل ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان داخلی کاغذ دیواری و داشتن نمایندگی پخش از این شرکت ها و همچنین بدلیل وارد کردن مستقیم یکسری از پرفروش ترین کاغذ دیواری ها می تواند بهترین قیمت پخش و تک فروش کاغذ دیواری را به مشتریان خود ارائه کند.

شما با خرید از ما می توانید تمامی واسطه های خرید کاغذ دیواری را کنار زده و بصورت مستقیم از واردکننده اصلی ( شرکت دیبا ) خرید انجام دهید.

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در تهران

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری

ارائه بهترین قیمت فروش کاغذ دیواری به تمامی هموطنان عزیز در سراسر کشور. امکان ارسال تمامی اقلام درخواستی شما به سراسر کشور.

برای سفارش کاغذ دیواری می توانید به قسمت محصولات وب سایت مراجعه فرمایید، مدل های مختلف را مشاهده کنید و کد مورد نظر را یادداشت کرده و با ما تماس حاصل فرمایید.

تمامی آلبوم های خارجی سایت بصورت مستقیم توسط شرکت وارد شده به همین دلیل شما می توانید از ارائه بهترین قیمت توسط ما مطمئن باشید.

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در کرج

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کرد امکان ارسال به تمامی شهرهای کشور وجود دارد، فقط کافی هست نام آلبوم، کد کالا و تعداد رول مورد نیاز را به ما بفرمایید تا در کمترین زمان ممکن ( حداکثر ۴۸ ساعت ) سفارش خود را تحویل بگیرید.

روش تحویل برای مشتریان عزیز به این صورت است که پس از ارائه سفارش به ما ، فاکتور برای ایشان ارسال شده، پس از تسویه سفارش به باربری مورد نظر ارسال می شود، ساعت سفارش کالا اگر قبل از ساعت ۱۵ انجام شود، سفارش در همان روز به باربری مورد نظر شما تحویل داده می شود.

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در تبریز

هموطنان عزیز در سراسر کشور می توانند سفارش خود را در کمتر از ۴۸ ساعت در شهر خود دریافت کنند.

ارائه بهترین قیمت کاغذ دیواری در سطح کشور.

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در مشهد

شرکت دیبا مفتخر است به اطلاع تمامی همکاران برساند که ما با وارد کردن بیش از ۴۰ کاتالوگ بصورت مستقیم یکی از بزگترین واردکننده ها در حوزه کاغذ دیواری هستیم و می توانیم بهترین قیمت را برای شما تضمین کنیم.

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در اهواز

با خرید کاغذ دیواری از ما تمامی واسطه ها را کنار زده و در کمترین زمان ممکن در سراسر کشور سفارش خود را تحویل بگیرید.

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در اصفهان

شرکت دیبا با دارا بودن نصاب های مجرب در سراسر کشور می تواند برای مشتریان خانگی نیز تمامی عملیات نصب را نیز انجام دهد، بدون صورت که ابتدا مشتریان از طریق صفحه محصولات کاغذ دیواری مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از سفارش، کاغذ ها برای مشتران خانگی ارسال می شود، پس از دریافت کاغذ ها توسط مشتری ، نصاب کاغذ دیواری از طرف ما در محل حضور پیدا کرده و نصب کاغذ دیواری را انجام می دهند،

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در شیراز

هزینه نصب کاغذ دیواری بستگی به تعداد نصب دارد، اگر تعداد رول مورد نیاز مشتری کمتر از ۱۰ رول باشد، حداقل هزینه نصب ۱۵۰ هزار تومان می باشد ولی اگر تعداد رول های مشتری بیش از ۳۰ رول باشد به ازای هر رول تا ۱۲ هزار تومان نیز پایین می آید.

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در گرگان

ارائه انواع کاغذ دیواری ساده و اداری ، کاغذ دیواری کلاسیک ، کاغذ دیواری ارزان ، کاغذ دیواری ایرانی ، کاغذ دیواری های مخصوص از جمله کاغذ دیواری پذیرایی ، کاغذ دیواری کودک و نوجوان ، کاغذ دیواری فانتزی و مدرن ، کاغذ دیواری طرح گل و گل برجسته ، کاغذ دیواری اتاق خواب توسط ما پخش می شود.

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در اراک

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در قم

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در یزد

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در قزوین

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در ارومیه

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در بندرعباس

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در خرم آباد

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در علی گودرز

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در اردبیل

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در آبادان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.