business247

سرای تجارت دیجیتال

business247

سرای تجارت دیجیتال

سنگسابی سنگ

سنگسابی سنگ

سنگسابی سنگ پارکینگ ساب زنی سنگ کفسابی سنگ کف و براق کردن سنگها سنگ را شیشه ای کردن

سابیدن کف ساختمان که به علت های گوناگونی میبایست این پروسه را انجام داد را کفسابی یا سنگسابی می نامند.

۱) عدم تراز بودن موزاییک ها و یا سنگ ها که در این صورت لبه های بالایی و پایینی سنگ ها و یا موزاییک ها در یک سطح به صورت کاملا” صاف نمی باشد .

۲) قرا گرفتن ملات و یا سیمان ، چسب ، رنگ در حین نصب موزاییک و یا سرامیک کف به گونه ای که امکان تمیز کردن آن وجود نداشته باشد .

۳) سیاه و یا کثیف شدن کف در طی مدت زمان طولانی .

تمامی این موارد و مشکلات مشابه را می توان براحتی با استفاده از یک کفسابی حرفه ای از بین برد.

 

سنگسابی سنگ پارکینگ ساب زنی سنگ کفسابی سنگ کف و براق کردن سنگها سنگ را شیشه ای کردن
کفسابی پارکینگ

عمده ترین دلیل انجام کفسابی این است

که سنگ ها به مرور کثیف میشود که در این موقع کفسابی انجام میشود و سنگ به حالت روز اول باز میگردد دلیل دیگر که در از بین بردن ناخنک هایی است که در هنگام نصب سنگ بر روی کف نصب میشود اجرا میشود که با کفسابی آن بالا و بایین ها را از بین برده وسطحی صاف و یکدست به وجود می آید دلیل دیر کفسابی استفاده نادرست از مواد شیمیایی بر روی سنگ بوده (جوهرنمک اسید آبغوره چای نوشابه ) است که با ریخته شدن و ماندن آن بر روی سنگ براقیت و شفافیت را ازبین میبرد که با انجام کفسابی و لایه برداری از سنگ سنگ را به حالت کارخانه ای خود باز میگردانیم

سنگسابی سنگ پارکینگ ساب زنی سنگ کفسابی سنگ کف و براق کردن سنگها سنگ را شیشه ای کردن

در چه مواقعی به کفسابی نیاز می باشد :

۱) عدم تراز بودن موزاییک ها و یا سنگ ها که در این صورت لبه های بالایی و پایینی سنگ ها و یا موزاییک ها در یک سطح به صورت کاملا” صاف نمی باشد .

۲) قرا گرفتن ملات و یا سیمان ، چسب ، رنگ در حین نصب موزاییک و یا سرامیک کف به گونه ای که امکان تمیز کردن آن وجود نداشته باشد .

۳) سیاه و یا کثیف شدن کف در طی مدت زمان طولانی .سنگسابی

سنگسابی سنگ پارکینگ ساب زنی سنگ کفسابی سنگ کف و براق کردن سنگها سنگ را شیشه ای کردن

قیمت عمده کیسه فریزر

قیمت عمده کیسه فریزر

قیمت عمده کیسه فریزر

شرکت تولیدی نارگل نگین یکی از معروفترین تولیدکنندگان کیسه فریزر در کشور می باشد.

برای اطلاع از قیمت عمده کیسه فریزر به صفحات مربوطه مراجعه فرمایید

قیمت عمده کیسه فریزر رولی

قیمت عمده کیسه فریزر برگی

قیمت عمده کیسه زباله رولی

قیمت عمده کیسه زباله لندنی

قیمت عمده سفره پلاستیکی

قیمت عمده سفره کاغذی

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

۰۲۵۳-۳۳۴۰۵۸۷

۰۹۱۲-۰۷۷۶۴۰۰

۰۹۱۲-۳۵۱۵۱۲۵

۰۹۱۲-۶۵۲۱۸۲۱

نماشویی – شستشوی نمای ساختمان

نماشویی – شستشوی نمای ساختمان

نماشویی

شرکت خدماتی نظافتی ره پاکبا استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های نماشویی موجود در بازار جهانی آماده ارائه بهترین خدمات نماشویی در تمامی نقاط تهران می باشد.

نماشویی

شرکت خدماتی نظافتی ره پاک با استفاده از مواد نانو که باعث دوام و تمیزی بیشتر نمای ساختمان می شود، پروژه نماشویی را به شما مشتریان عزیز تحویل می دهد.

نماشویی چیست؟

اصطلاح نماشویی به معنی شست و شوی نمای ساختمان می باشد، امروزه در شهرهای بزرگ بدلیل وجود بسیار زیاد آلودگی های هوا، نمای ساختمان ها مخصوصا نماهایی که رنگ روشن دارند کدر شده و نمای ساختمان را ناخوش آیند می کند. در این مواقع شما عزیزان می توانید با یک نماشویی حرفه ای، نمای ساختمان خود را مانند روز اول براق و تمیز کنید.

در بعضی مواقع ساختمان های نو ساز نیز به شستشوی نما احتیاج دارند، در مواقعی که ساختمان های نو ساز پس از اتمام کار سیمان روی سنگ ها باقی می ماند، در این موارد نیز میبایست برای یکدست شدن نمای ساختمان و تمیز کردن آن از نماشویی استفاده شود.

نماشویی حرفه ای

شرکت ره پاک با استفاده از کادری مجرب و کاملا حرفه ای و تجربه بیش از یک دهه در حوزه کف و نمای ساختمان به شما خدمات نماشویی حرفه ای را ارائه می دهد.

چرا نماشویی حرفه ای

نماشویی ساختمان، مخصوصا ساختمان های مرتفع یکی از دشوارترین شغل های دنیاست، زیرا فردی که این کار را انجام می دهد معمولا در ارتفاع معلق است و باید با تجربه و کاملا با احتیاط کار حساس نماشویی را انجام دهد.

فواید نماشویی

از فواید نماشویی می توان تمیز و براق شدن نمای ساختمان اشاره کرد.

یکی از مهمترین فواید نماشویی بر طرف کردن مشکلات نمای ساختمان است که در طول زمان برای آن پیش می آید مانند ترک خوردگی سنگ نما می باشد، اگر در این مواقع نماشویی و ترمیم سنگ انجام نشود بعد از مدتی احتمال ریزش سنگ ساختمان نیز پیش می آید زیرا آلودگی هوا باعث فرسایش زودتر سنگ می شود واگر به آن بی توجهی شود پس از گذر زمان هزینه ترمیم آن بسیار بیشتر می شود.

روش های نماشویی

معمولا برای نماشویی از دستگاه هایی مانند واتر جت، واتر سندپلاست و … استفاده می شود. شستشوی نما ساختمان می تواند با استفاده از داربست انجام شود، این روش دیگر در بیشتر موارد استفاده نمی شود. یکی دیگر از روش ها استفاده از طناب می باشد. دیگر روش رایج استفاده از کمربند ایمنی می باشد.

روش های نماشویی در بخش دوم نیز به سه روش انجام می شود، روش شست و شو با آب، روش شست و شوبا آب و سیلیس که باعث از بین رفتن لکه های سخت و جرم های نمای ساختمان می شود و روش سوم که برای سنگ های خاص انجام می شود و باعث از بین بردن ماسه می شود استفاده از مقداری اسید در ترکیب است.

هزینه نماشویی ( تعرفه نماشویی – قیمت نماشویی ساختمان )

برآورد هزینه نماشویی ساختمان به موارد زیادی بستگی دارد، پس بهتر است کارشناس برای بازدید نمای ساختمان به محل اعزام شود و هزینه را برآورد کند.

ازعوامل تاثیرگذار روی هزینه نماشویی می توان به ارتفاع ساختمان نام برد، دیگر مورد تاثیر گذار در تعرفه نماشویی میبایست به نوع سنگ مصرفی، عمر سنگ و میزان کثیفی سنگ اشاره کرد.

یکی از مواردی که بصورت مشخص روی هزینه نماشویی تاثیرگذار است بحث ترمیم سنگ ها و استحکام بخشیدن به نمای ساختمان می باشد.

کلمات کلیدی پر کاربرد برای شستشوی نما

نماشویی با طناب ، نماشویی بدون داربست ، شستشوی نما

سئو سایت، بهینه سازی سایت

سئو سایت، بهینه سازی سایت

سئو سایت چیست؟ یکی از سئوالات رایج بین مشتریان این است که اصلا سئو به چه معنی است؟

بصورت کلی بهینه سازی وب سایت ( بهینه سازی داخلی و بهینه سازی خارجی) برای موتورهای جستجو را سئو می گویند.

اگر بصورت ساده تر بخواهم توضیح بدهم، همان طور که می دانید در صفحه اول گوگل ۱۰ جایگاه بیشتر وجود ندارد و بیش از ۹۰% بازدیدکنندگان نیز از بین این ۱۰ وب سایت به خواست خود و یا کالای مورد نظر خود می رسند. برای رسیدن به این ۱۰ جایگاه شما باید وب سایت خود را بصورتی مرتب و براساس قواعد خاص تنظیم کنید که موتورهای جستجو نه تنها به راحتی بتوانند در وب سایت شما بخزند همچنین اعتماد به سایت شما پیدا کنند تا بتوانید یکی از ۱۰ جایگاه صفحه اول گوگل را از آن خود کنید.

رسیدن به صفحه اول گوگل و سئو اصلا بحث ساده و راحتی نیست!!!! چرا؟؟؟

بدلیل اینکه گوگل به هیچ عنوان بصورت واضح نمی گوید که از الگوریتم های آن به چه صورت کار می کنند، دلیل این کار بسیار واضح است ” تبلیغات در گوگل ”

یکی از قسمت هایی منبع درآمد گوگل می باشد همین قسمت تبلیغات در گوگل هست، پس به هیچ عنوان کاربران نباید بصورت دقیق از الگوریتم های گوگل خبر دار شوند.

بحث سئو سایت

بیشتر مبحث سئو سایت بصورت تجربی ، سعی و خطا بدست آمده است، گوگل فقط در ارتباط با نحوه کار الگوریتم های خود اشاره هایی انجام می دهد و سئو کاران با گذاشتن وقت بسیار و سعی و خطا بصورت حدودی متوجه می شوند که الگوریتم ها چگونه رفتار می کنند.


اگر می خواهید در گوگل دیده نشوید با ما تماس نگیرید

۰۹۳۸۸۱۵۱۳۵۸


هزینه سئو سایت

برآورد هزینه سئو سایت به پارامترهای زیادی بستگی دارد، از جمله این پارامترها می توان به زبان برنامه نویسی و پایه وب سایت شما، صنف و کلمات کلیدی که می خواهید در آن به صفحه اول گوگل برسید، عمر دامنه شما و میزان فعالیت رقبای شما در سئو سایت آن ها را می توان نام برد.

شما پس از بهینه سازی سئو سایت و رسیدن به صفحه اول گوگل به فاز جدیدی وارد می شوید. رسیدن به صفحه اول گوگل یک مبحث هست و رسیدن به ۳ لینک اول گوگل که معمولا بالای ۷۰% از بازدید ها را به خود اختصاص می دهند یک مبحث جدا هست. اگر از نظر زمانی بخواهیم این موضوع را بررسی کنیم شما برای رسیدن به صفحه اول گوگل در بهترین حالت ۳ ماه زمان لازم دارید تا بین رتبه ۷-۱۰ گوگل قرار بگیرید و برای رسیدن به ۳ رتبه اول گوگل حداقل همین مقدار زمان لازم دارید، یعنی شما برای رسیدن به ۳ رتبه اول گوگل حداقل به ۶ ماه زمان احتیاج دارید.

در ارتباط با هزینه نیز تقریبا به همین صورت هست، برای مثال اگر برای رسیدن به صفحه اول گوگل شما میبایست ۲ میلیون تومان هزینه کنید، پس از آن برای رسیدن به ۳ رتبه اول گوگل تقریبا همین مقدار باید هزینه کنید.

سئو سایت، ماندن در صفحه اول گوگل

هنگامی که وب سایت شما به صفحه اول گوگل می رسد مانند این است که تازه شما وارد یک مسابقه شده اید، همان طور که می دانید فقط ۱۰ جایگاه در صفحه اول گوگل وجود دارد و تمامی رقبای شما نیز بدنبال گرفتن این جایگاه هستند. شما میبایست پس از رسیدن به صفحه اول گوگل مانند یک ورزشکار عمل کنید، همان طور که ورزشکاران پس از رسیدن به قهرمانی برای نگه داشتن رتبه خود تلاش می کنند شما نیز برای نگه داشتن وب سایت خود در جایگاه های اول گوگل باید بصورت مداوم خود را آماده نگه دارید تا از کورس رقابت جدا نشوید.

برای این کار ما برای شما عزیزان پس از اتمام قرارداد سئو سایت، یک قرارداد پشتیبانی منعقد می کنیم که شما را در آن جایگاهی که هستید نگه داریم و بصورت مداوم سایت شما را بسوی پیشرفت و رسیدن به رتبه اول گوگل سوق دهیم، این مبلغ پشتیبانی معمولا ۵-۱۰% مبلغ کل قرارداد بصورت ماهیانه می باشد.