business247

سرای تجارت دیجیتال

business247

سرای تجارت دیجیتال

کفسابی و سنگسابی رحمانی

خدمات کفسابی یا ساب سنگ از جمله اموری است که در گام های مختلفی از طول عمر ساختمان ، برای داشتن کف زیبا و تمیز و هم چنین نمای ساختمانی زیبا و چشمگیر توصیه می گردد.

دلایل مهم انجام کفسابی در کف ساختمان:

اصلی ترین نیاز به کف ساب زمانی حس می شود که سطح کف یک ساختمان در یک سطح قرار نگرفته باشد در واقع یعنی موزاییک ها و یا سنگ ها در یک سطح نمی باشند یعنی که در این صورت لبه های بالایی و پایینی سنگ ها و یا موزاییک ها در یک سطح به صورت کاملا صاف نمی باشد.

کفسابی انواع سنگ ها مانند گرانیت ، تراورتن ، سنگ صلصالی ، مرمریت ، گوهره ، دهبید ، هرسین ، آباده ،

ساب زنی تخصصی سنگ های وارداتی و سنگ های داخلی

ساب زدن سنگ های مصنوعی و سنگ های مشکی و گرانیت ها مانند گل پنبه ای و گرانیت مشکی

کفسابی انواع موزاییک ها مانند موزاییک های طرح سنگ و موزاییک های صاف و آج دار

شستشوی انواع سنگ ها ، گرانیت ها ، موزاییک ها ، سنگ های آجدار و انواع کفپوش های دیگر

کفسابی بتن به منظور صاف و یکدست شدن و بعضی از اوقات به منظور صیغلی شدن بتن انجام می شود

همچنین زمانی که بر اثر نصب موزاییک، سنگ و یا … ملات، سیمان، چسپ و یا هر نوع ماده خارجی دیگری بر روی سطح قرار بگیرد از ساب زنی کف استفاده می شود. البته زمانی از ساب زنی کف استفاده می شود که امکان پاک کردن عادی این مواد از کف وجود نداشته باشد.

یکی دیگر از کاربردهای متداول و مهم کفسابی در زمانی است که برای مدت طولانی کف ساختمان تمیز نشده باشد و سیاه یا کثیف باشد که با استفاده از سابیدن سنگ سطح زمین درخشان و تمیز خواهد شد.

کفساب سنگ، سنگ ساب موزاییک و یا کفصابی بتن به صورت کلی، هنگامی لازم خواهد شد که پس از اجرای کف حال چه به صورت موزاییک و یا سنگ، سنگهای کف نسبت به یکدیگر در یک تراز قرار نگرفته باشند.

این حالت علاوه بر ظاهر نامطلوب ممکن است در مورد حرکت دادن اشیا سنگین در کف و یا حتی راه رفتن عادی سبب اختلال گردد. توصیه ی ما در این موارد استفاده از یک کف سابی سنگ حرفه ای است  چرا که در چنین مواردی کف سابی سنگ تا حدود زیادی می تواند به بهبود این مشکل ، کمک شایانی نماید.

 

کفسابی پارکینگ

فروش کاغذ دیواری

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در ایران

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری : وب سایت https://wallpaper-online.ir یکی از زیر مجموعه های شرکت تجارت دیبا که دفتر مرکزی این شرکت در تهران واقع می باشد راه اندازی شده است تا بتواند بهترین قیمت فروش کاغذ دیواری را در سطح کشور برای مشتریان عزیز فراهم کند.

این شرکت بدلیل ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان داخلی کاغذ دیواری و داشتن نمایندگی پخش از این شرکت ها و همچنین بدلیل وارد کردن مستقیم یکسری از پرفروش ترین کاغذ دیواری ها می تواند بهترین قیمت پخش و تک فروش کاغذ دیواری را به مشتریان خود ارائه کند.

شما با خرید از ما می توانید تمامی واسطه های خرید کاغذ دیواری را کنار زده و بصورت مستقیم از واردکننده اصلی ( شرکت دیبا ) خرید انجام دهید.

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در تهران

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری

ارائه بهترین قیمت فروش کاغذ دیواری به تمامی هموطنان عزیز در سراسر کشور. امکان ارسال تمامی اقلام درخواستی شما به سراسر کشور.

برای سفارش کاغذ دیواری می توانید به قسمت محصولات وب سایت مراجعه فرمایید، مدل های مختلف را مشاهده کنید و کد مورد نظر را یادداشت کرده و با ما تماس حاصل فرمایید.

تمامی آلبوم های خارجی سایت بصورت مستقیم توسط شرکت وارد شده به همین دلیل شما می توانید از ارائه بهترین قیمت توسط ما مطمئن باشید.

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در کرج

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کرد امکان ارسال به تمامی شهرهای کشور وجود دارد، فقط کافی هست نام آلبوم، کد کالا و تعداد رول مورد نیاز را به ما بفرمایید تا در کمترین زمان ممکن ( حداکثر ۴۸ ساعت ) سفارش خود را تحویل بگیرید.

روش تحویل برای مشتریان عزیز به این صورت است که پس از ارائه سفارش به ما ، فاکتور برای ایشان ارسال شده، پس از تسویه سفارش به باربری مورد نظر ارسال می شود، ساعت سفارش کالا اگر قبل از ساعت ۱۵ انجام شود، سفارش در همان روز به باربری مورد نظر شما تحویل داده می شود.

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در تبریز

هموطنان عزیز در سراسر کشور می توانند سفارش خود را در کمتر از ۴۸ ساعت در شهر خود دریافت کنند.

ارائه بهترین قیمت کاغذ دیواری در سطح کشور.

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در مشهد

شرکت دیبا مفتخر است به اطلاع تمامی همکاران برساند که ما با وارد کردن بیش از ۴۰ کاتالوگ بصورت مستقیم یکی از بزگترین واردکننده ها در حوزه کاغذ دیواری هستیم و می توانیم بهترین قیمت را برای شما تضمین کنیم.

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در اهواز

با خرید کاغذ دیواری از ما تمامی واسطه ها را کنار زده و در کمترین زمان ممکن در سراسر کشور سفارش خود را تحویل بگیرید.

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در اصفهان

شرکت دیبا با دارا بودن نصاب های مجرب در سراسر کشور می تواند برای مشتریان خانگی نیز تمامی عملیات نصب را نیز انجام دهد، بدون صورت که ابتدا مشتریان از طریق صفحه محصولات کاغذ دیواری مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از سفارش، کاغذ ها برای مشتران خانگی ارسال می شود، پس از دریافت کاغذ ها توسط مشتری ، نصاب کاغذ دیواری از طرف ما در محل حضور پیدا کرده و نصب کاغذ دیواری را انجام می دهند،

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در شیراز

هزینه نصب کاغذ دیواری بستگی به تعداد نصب دارد، اگر تعداد رول مورد نیاز مشتری کمتر از ۱۰ رول باشد، حداقل هزینه نصب ۱۵۰ هزار تومان می باشد ولی اگر تعداد رول های مشتری بیش از ۳۰ رول باشد به ازای هر رول تا ۱۲ هزار تومان نیز پایین می آید.

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در گرگان

ارائه انواع کاغذ دیواری ساده و اداری ، کاغذ دیواری کلاسیک ، کاغذ دیواری ارزان ، کاغذ دیواری ایرانی ، کاغذ دیواری های مخصوص از جمله کاغذ دیواری پذیرایی ، کاغذ دیواری کودک و نوجوان ، کاغذ دیواری فانتزی و مدرن ، کاغذ دیواری طرح گل و گل برجسته ، کاغذ دیواری اتاق خواب توسط ما پخش می شود.

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در اراک

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در قم

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در یزد

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در قزوین

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در ارومیه

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در بندرعباس

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در خرم آباد

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در علی گودرز

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در اردبیل

فروش عمده و پخش کاغذ دیواری در آبادان

ممبر فیک

خرید ممبر فیک

خرید ممبر فیک

1000 ممبر فیک تلگرام
14000
خرید 1000 ممبر فیک برای کانال تلگرام. تمامی ممبر ها با شماره مجازی و اکانت واقعی هستند. بدون ریزش تضمینی
با تخفیف ویژه فقط 14 هزار تومان
زمان دریافت اعضا کمتر از 1 ساعت
2000 ممبر فیک تلگرام
27000
خرید 2000 ممبر فیک برای کانال تلگرام. تمامی ممبر ها با شماره مجازی و اکانت واقعی هستند. بدون ریزش تضمینی
با تخفیف ویژه فقط 27 هزار تومان
زمان دریافت اعضا کمتر از 2 ساعت
3000 ممبر فیک تلگرام
40000
خرید 3000 ممبر فیک برای کانال تلگرام. تمامی ممبر ها با شماره مجازی و اکانت واقعی هستند. بدون ریزش تضمینی
با تخفیف ویژه فقط 40 هزار تومان
زمان دریافت اعضا کمتر از 3 ساعت
5000 ممبر فیک تلگرام
65000
خرید 5000 ممبر فیک برای کانال تلگرام. تمامی ممبر ها با شماره مجازی و اکانت واقعی هستند. بدون ریزش تضمینی
با تخفیف ویژه فقط 65 هزار تومان
زمان دریافت اعضا کمتر از 5 ساعت
10000 ممبر فیک تلگرام
120000
خرید 10000 ممبر فیک برای کانال تلگرام. تمامی ممبر ها با شماره مجازی و اکانت واقعی هستند. بدون ریزش تضمینی
با تخفیف ویژه فقط 120 هزار تومان
زمان دریافت اعضا کمتر از 24 ساعت

خرید ممبر فیک کانال تلگرام

معمولا برای ره اندازی کانال تلگرام لازم است تعدادی اعضای فیک به کانال اضافه کرد که در مراحل بعد که برای یک کانال تبلیغات انجام می شود ریزش کمتری را شاهد باشید.

اهمیت خرید ممبر فیک تلگرام

اکثر کاربرانی که عضو یک کانال می شوند به تعداد اعضای آن کانال اهمیت می دهند به همین منظور لازم است در ابتدای ایجاد یک کانال معمولا بین ۵ تا ۱۰ هزار ممبر فیک تلگرام خریداری شود.

خرید ممبر فیک ارزان

خرید ممبر فیک از ارزان ترین روش ها برای اضافه کردن ممبر به کانال می باشد. این ممبر ها فقط تعداد اعضای کانال شما را افزایش می دهند و به هیچ عنوان بازدید ندارند.

خرید ممبر فیک تلگرام ارزان

ممبر های فیک معمولا هیچ ریزشی ندارند و اگر شما مشاهده می کنید که ممبرهایی که بعضی همکاران به شما ارائه می کنند بعنوان ممبر فیک و ریزش دارند بدلیل این است که این دسته از همکاران از نرم افزارهای ممبر گیر استفاده می کنند که معمولا استفاده کننده های این نرم افزارها خود صاحبان کانال ها هستند و این باعث ریزش بعد از ۲-۳ روز از سفارش شما می شود.

خرید ممبر فیک بدون ریزش

اکثر این اعضا از شماره های مجازی استفاده می کنند تا عضو کانال ها شوند به همین دلیل اکثر این اعضا ریزش ندارند. ریزش ممبرهایی که ما به مشتریان خود اضافه می کنیم کمتر از ۵ درصد هست یعنی در صورت خرید ۱۰۰۰ ممبر فیک ازما حداکثر پس از گذشت ۱ ماه ۵۰ نفر می باشد.

خرید ممبر فیک گروه

تعرفه خرید ممبر فیک گروه با کانال متفاوت است، این تعرفه برای خرید ۱۰۰۰ عضو فیک گروه ۲۵ هزار تومان می باشد.

۱۰۰ ممبر فیک رایگان

مشتریان عزیز با سفارش دادن ۱ کا ممبر فیک بعنوان هدیه ۱۰۰ ممبر فیک رایگان دریافت می کنند.

 خرید ممبر فیک برای کانال تلگرام

معمولا کانال های تازه تاسیس مجبور به استفاده ممبر فیک برای راه اندازی کانال خود هستند، زیرا در هنگام تبلیغات یک کانال کاربران برای عضو شدن به یک کانال حتما تعداد اعضای آن کانال را در نظر می گیرند.

فروش ممبر فیک

فروش ممبر فیک بدون ریزش و تحویل در کمترین زمان ممکن. برای سفارش با ما در ارتباط باشید.

لطف می کنید برای ثبت سفارش به تلگرام خط ۰۹۳۸۸۱۵۱۳۵۸ پیغام ارسال کنید.

خرید ممبر فیک تلگرام در کمترین زمان ممکن

سفارشات زیر ۵ کا در کمتر از ۱۲ ساعت تحویل داده می شود

نصب پرده کرکره

نصب پرده کرکره در تهران 

در این مقاله قصد داریم تا مطالبی در زمینه مزایای استفاده از پرده کرکره در اختیار شما قرار دهیم.

انتخاب پرده مناسب برای منزل یکی از سخت ترین انتخاب هاست زیرا با دیدن مدل ها و طرح ها و رنگهای مختلف گیج می شوید و انتخاب کردن برای شما بسیار سخت تر می شود.

اما اگر برای شما گنترل میزان نور ورودی و شیک بودن ظاهر پرده کرکره ای که برای منزل خود استفاده می کنید اهمیت دارددر آخر به نصب و استفاده از پرده کرکره ای برای دکوراسیون داخلی روی می آورید.

پرده کرکره ای نیز انواع مختلفی دارد که با مشاوره گرفتن از فروشندگان و مجریان پرده کرکره ای می توانید طرح و نوع مناسب برای منزل یا حتی محل کار خود را پیدا کنید و ظاهری شیک و متفاوتی به منزل یا محل کار خودتان بدهید.

مزایای نصب پرده کرکره ای 

اگر بخواهیم درمورد مزایای نصب پرده کرکره ای برای شما مطالبی را ارائه دهیم باید به اصلی ترین و مهمترین دلیلی که بیشتر مشتریان را راغب به استفاده از پرده کرکره ای می کنید اشاره کنیم آن هم این موضوع است که این نوع پرده ، پرده کرکره ای می تواند بهترین گزینه برای خانه های کوچک به حساب بیاید زیرا این نوع پرده ها یعنی پرده کرکره ای بعد از نصب و اجرای آن بر روی قاب پنجره مورد نظرتان تنها قاب پنجره را می گیرد و تزئینات اضافه ای را به همراه ندارد.

اکثر مشتریان و حتی کاربران زمانی که تاکید ما را بر روی پرده کرکره ای می بینند سوالاتی برایشان ایجاد می شود و عمده ترین این سوالات به این صورت است که پرده کرکره ای نیز فرقی با شید رول ندارد پس چرا ما تا این حد بر روی آن اصرار داریم ، جواب ما به این سوال این است که در نصب پرده بر روی قاب پنجره یک مسئله بسیار مهم است ، اینکه این پرده تا چه حد می تواند کنترل نور ورودی به داخل را داشته باشد که باید در جواب بگوییم تاکیید ما بر روی پرده کرکره ای نیز به همین علت است زیرا با استفاده از پرده کرکره ای برای پنجره منزل یا محل کار خود می توانید به خوبی ورود نور را به داخل کنترل کنید این مزیتی بسیار مهم است که پرده کرکره را از شید رول متمایز می کند.

سوالتی در زمینه نصب پرده کرکره در تهران

برای اغلب مشتریان و کاربران که در زمینه نصب پرده کرکره در تهران به ما مراجعه می کنند سوالاتی به وجود می آید که این سوالات به شرح زیر می باشد ؛

قیمت کرکره اتاق خواب ، کرکره زبرا ، نوردراپه چوبی ، قیمت نور دراپه طرح دار ، قیمت کرکره چوبی ، قیمت کرکره چوبی آشپزخانه ، جدید مدل کرکره ، قیمت کرکره حصیری و …

اینها سوالاتی در زمینه نصب پرده کرکره در تهران بود که اغلب شما عزیزان از ما و همکاران ما داشته اید که در مقالات بعدی به صورت کامل به این دسته از سوالات شما خواهیم پرداخت.