business247

سرای تجارت دیجیتال

business247

سرای تجارت دیجیتال

عضو و ممبر واقعی رایگان تلگرام

عضو و ممبر واقعی رایگان تلگرام

عضو و ممبر واقعی رایگان تلگرام 

 آیا میدانید براساس اعلام وزارت ارتباطات تلگرام بیشترین تعداد مخاطب را در بین رسانه ها را در ایران داراست حتی بالاتر از تلویزیون ؟ بهترین روش برای بازاریابی در این رسانه چیست؟

بالا بردن اعضای و ممبرهای تلگرام ، خرید ممبر و عضو تلگرام

تعرفه عضو و ممبر تلگرام

عضو واقعی تلگرام با استفاده از تبلیغات پاپ آپ

برای مطالعه ادامه مطلب فوق اینجا کلیک کنید.

قیمت خرید و فروش پلی اتیلن

قیمت خرید و فروش پلی اتیلن

پیشنهاد اخبار پلاستیک : دیگر برای قیمت خرید و فروش پلی اتیلن و دیگر مواد پلاستیکی احتیاج به تماس گرفتن با عرضه کنندگان متعدد و گرفتن قیمت از تمامی آن ها نیست ، فقط کافی است برای خرید پلی اتیلن و همچنین دیگر مواد پلاستیکی از طریق لینک زیر وارد سایت سیاه گوش شده و نیاز خود را بعنوان یک درخواست به ساده ترین شکل و بصورت رایگان ارسال کنید، عرضه کنندگان فعال در حوزه درخواستی شما، برای شما قیمت پیشنهادی ارسال می کنند و شما براحتی از بین آن ها بهترین شخص یا شرکت برای خرید محصول مورد نظر را انتخاب می کنید و بصورت مستقیم با یکدیگر در ارتباط خواهید بود. تمامی خدمات سایت سیاه گوش کاملا رایگان بوده و شما دیگر لازم نیست بدنبال فروشنده باشید بلکه فروشندگان بدنبال مشتریان گشته و بدلیل رقابتی بودن بهترین قیمت و خدمات را به شما ارائه خواهند کرد.

ارسال درخواست خرید پلی اتیلن

آیا شما متخصص در فروش مواد پلاستیکی و پلیمری هستید، می توانید با ثبت نام خود بعنوان یک متخصص در سایت سیاه گوش به درخواست های تامین مواد اولیه پلاستیک و پلیمر پیشنهاد قیمت دهید و برای مواد خود بسادگی مشتری جذب کنید. ساده ترین و بروزترین روش برای جذب مشتری های تازه در کشور.

فروش پلی اتیلن

قیمت خرید و فروش پلی اتیلن


برای مطالعه ادامه مطلب فوق اینجا کلیک کنید.

پلی اتیلن چیست؟

پلی اتیلن چیست؟ (Polyethylene - PE)

پلی‌اتیلن‌ها از خانواده‌  گرمانرم‌ها هستند و با روش پلیمریزاسیون گاز اتیلن (C2H4)به وجود می آیند. با استفاده از روش کاتالیز و پلیمریزاسیون یک ماده می‌توان خاصیت های متفاوتی همانند:
  1. چگالی
  2. شاخص جریان مذاب (MFI)
  3. بلورینگی
  4. درجه شاخه‌ای و شبکه‌ای شدن
  5. وزن مولکولی و توزیع وزن مولکولی را در آنها کنترل کرد.
پلیمر هایی با وزن مولکولی پائین را به عنوان رقیق کننده (Lubricant) به کار برده می شود. در نهایت پلیمرهایی با وزن مولکولی بسیار بالاتر از ۶۰۰۰ در صنعت پلاستیک بالاترین میزان استفاده را به خود اختصاص می‌دهند. فرمول پلی اتیلن همان  (C2H4) می باشد. پلی اتیلن دارای ساختارکاملا ساده‌ای است،و از تمام پلیمرهای تجاری ساختار ساده تری است. مولکول پلی اتیلندارای زنجیره  بلندی از اتم‌های کربن است که به هریک از اتم های کربن دو اتم هیدروژن وصل شده‌ است.

بیشتر بدانید : پلی پروپیلن یا pp چیست؟

قیمت خرید پلی اتیلن

بیشتر بدانید :  پلی‌استایرن چیست؟


تاریخچه تولید پلی اتیلن

پلی اتیلن برای اولین بار به طورکاملا اتفاقی توسط شیمیدان آلمانی "Hans Von Pechmanv" سنتز شد. وی در سال ۱۸۹۸...



برای مطالعه ادامه مطلب فوق اینجا کلیک کنید.

قیمت خرید و فروش عمده تن ماهی

قیمت خرید و فروش عمده تن ماهی

یکی از مشکلات عمده مشتریان عمده تن ماهی پیدا کردن قیمت خرید و فروش عمده تن ماهی و همچنین بهترین قیمت و کیفیت است.

قیمت عمده انواع تن ماهی

اخبار صنایع غذایی : پیشنهاد ما به عزیزانی که می خواهند تن ماهی را بصورت عمده خریداری کنند و برای پیدا کردن فروشندگانی که بهترین قیمت و کیفیت را به آن ها تحویل دهند استفاده از سایت سیاه گوش است، شما می توانید بصورت رایگان در این سایت درخواست خرید عمده تن ماهی خود را ثبت کنید، سپس بجای اینکه شما بدنبال فروشندگان و تامین کنندگان این محصول باشید، تامین کنندگان خود با شما تماس خواهند گرفت و شما بعنوان خریدار می توانید بسادگی از بین تولید کنندگان تن ماهی و تامین کنندگان این محصول یکی را انتخاب کنید. همچنین لازم به ذکر است شما با تمامی این شرکت ها وافراد بصورت مستقیم در ارتباط خواهید بود. از دیگر مزیت های استفاده از سایت سیاه گوش این است که به دلیل تعداد بالای تولیدکنندگان در این سایت قیمت ها تماما رقابتی بوده و شما می توانید با یک درخواست ساده بهترین قیمت های ممکن را دریافت نمایید.

درخواست خرید عمده تن ماهی

همچنین تولید کنندگان و تامین کنندگان تن ماهی نیز می توانند با ثبت نام رایگان در وب سایت سیاه گوش بعنوان یک متخخص در حوزه مواد غذایی، درخواست های خرید تن ماهی را مشاهده کرده و بصورت رایگان پیشنهاد قیمت خود را ارسال کنند تا بتوانند بر تعداد مشتریان خود بیافزایند.

فروش عمده تن ماهی

قیمت خرید و فروش عمده تن ماهی



برای مطالعه ادامه مطلب فوق اینجا کلیک کنید.

تولیدکنندگان کنسرو تن ماهی ایرانی

تولیدکنندگان کنسرو تن ماهی ایرانی

لیست تولیدکنندگان کنسرو تن ماهی ایرانی

لیست کارخانجات و شرکت های تولید کننده تن ماهی (VIP)

قیمت خرید و فروش عمده تن ماهی

۱- کنسرو تن ماهی اویلا  ، تلفن :  ۸۳۸۹۳۰۰۰-۰۲۱